Avalike teenuste pakkumisel on oluline, et need oleksid arendatud ja juhitud ühtsetel põhimõtetel. Selleks, et kasutajal oleks võimalik avalikku teenust kasutada mugavalt ja turvaliselt, peab igal teenusel olema juht, kes vastutab teenuse kvaliteedi ja toimimise eest selle igas elutsükli etapis. Teenuse juhtimise ABC kursuse läbimisel tead, mis on teenuse elutsükkel, kuidas planeerida kasutajakeskset teenust ning kuidas õigusloome seda mõjutab.
Kuidas mõõta ja jälgida teenuse kvaliteeti, et pakkuda paremaid lahendusi? Milliseid praktilisi näiteid ja juhtumianalüüse saab rakendada teenuse eesmärgistamisel ja mõõdikute seadmises? Mis tööriistu ja metoodikaid on võimalik kasutada teenuse kvaliteedi analüüsimiseks ja mõõtmiseks, et suurendada klientide rahulolu? Teenuse juhtimine: eesmärgistamine ja mõõdikute seadmine e-kursus vastab nendele küsimustele.