Digiriigi teenuste puhul on oluline, et rahulolu teenustega kasvaks ning kokkupuuted riigiga oleksid nii mugavad ja lihtsad kui vähegi võimalik. Seetõttu on tähtis mõelda kasutaja vajadustele igas teenusedisaini protsessi osas. Digiriigi teenuste arendamise ABC kursuse läbimisel omandad praktilisi tehnikaid, kuidas arendada ja luua kasutajakeskseid ning häid teenuseid.
Inimkeskselt kujundatud avalikud teenused on lihtsalt kättesaadavad ja mugavalt kasutatavad ning toetavad kasutajat tema eesmärkide täitmisel. Selle väljaselgitamiseks ja saavutamiseks on oluline kaasata arendusprotsessi teenuse tegelikud kasutajad ja kasusaajad. See baaskursus kasutajate kaasamisest teenuse arendamisel on mõeldud eelkõige avalikus sektoris töötajatele.
See e-kursus annab põhjaliku ülevaate arendusprojektijuhi rollist, vastutusest ja ootustest ning tutvustab erinevaid rolle arendusprojekti elutsüklis, pakkudes praktilisi soovitusi tööriistade ja meetodite kasutamiseks väljakutsete lahendamisel. Lisaks käsitletakse, kuidas ja millal kaasata välist arenduspartnerit, et tagada meeskonna efektiivne juhtimine ja parimad tulemused.